Dbaj o siebie.

Senstra

Hit

piątek, 8 maja 2015

Najlepsza Polewa Czekoladowa


Dobrych kilka tal temu szukałem sprawdzonego przepisu na polewę czekoladową. Znalazłem ją na Suwalszczyźnie u mojej dobrej znajomej. Podała mi przepis na taką polewę, która zawszę się udaje i jest banalnie prosta. 

Składniki:

3- 4 łyżki mleka (może być woda)
3 łyżki cukru
3 łyżki dobrego kakao
ok. 100 gram masła (ja używam margaryny maślanej lub miksu)

Przygotowanie:

W malutkim garnku rozpuścić cukier w wodzie lub mleku. Zagotować.  Dodajemy masło lub margarynę- rozpuszczamy. Porządnie mieszamy. Ja robię to końcówką do ubijania piany z mojego zepsutego blendera :)
Odstawiamy garnek z ognia i dodajemy kakao. Energicznie mieszamy aby nie powstały grudki.
Chwilę czekamy aż polewa czekoladowa lekko ostygnie i polewamy nasze ulubione ciasto. Wstawiamy do lodówki na czas zasygnięcia.
 

 

2 komentarze:

ewa pisze...

robi podobną :)

nieglowicz pisze...

Tak, bo chyba większość opiera się takim przepisie :)

Prześlij komentarz

Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons