Dbaj o siebie.

Senstra

Hit

poniedziałek, 14 października 2013

Pyszna Kawa z Chili i Czekoladą- Na jesienne słoty!


Kiedyś wygrzebałem ten przepis  z jakieś gazety! Postanowiłem go wprowadzić w czyn i... jest super! Da nie których takie połączenia kawy z chili może być dość egzotyczne ale warto choć raz spróbować! Ja osobiście jestem amatorem kawy (tylko nie rozpuszczalnej) i lubię próbować różnych smaków! Tak przyrządzony napój jest idealny na jesienne wieczory! Z pewnością rozgrzeje i poprawi nastrój!
Jeszcze raz polecam spróbować!

Składniki:
  • 50 ml słodkiej śmietanki (opcjonalnie,   50ml, to duży kieliszek taki "barowy")
  • kilka kostek gorzkiej czekolady (ja tylko taką preferuję)
  • szczypta chili  
  • 150ml zaparzonej mocnej kawy (niecała szklanka)
  • cukier (ja osobiście nie używam)

Przygotowanie:

Czekoladę rozpuścić w śmietance w tzw. kąpieli wodnej. Można tez dodać bezpośrednio do gorącej kawy.  Dosypać szczyptę chili. Zamieszać, dosłodzić do smaku i pić!
Prosto, łatwo i pysznie!


 

2 komentarze:

Gosia pisze...

rozgrzewająca, idealna na chłodne wieczory;)

nieglowicz pisze...

Lubię takie połączenia!

Prześlij komentarz

Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons